lunes, 5 de septiembre de 2016

Tardes creatives d'estiu...



Les tardes d'estiu han estat tranquil.les i molt creatives... amb les meves filles i amics, tardes slow...al handmade Festival d'aquest any vem comprar aquesta caixa de fusta per fer alguna cosa, i desprès d'una bona inspiració amb el Pinterest, aqui teniu el resultat. Us deixo amb el Diorama que vem fer amb la meva amiga Vane i amb la seva filla Jana.  




  
Va quedar espectacular...veritat? 

i aquesta és la versió de la Vane....

                                                                                                                                                                             
 



3 comentarios:

  1. Quina pasada! Sí que és espectacular! M'encanta.

    ResponderEliminar
  2. Quina il·lusió tornar-te a veure per aquí!!!! Ara no pots parar d'ensenyar-nos totes les coses boniques que fas, eh??? I què dir del diorama? que m'encanta!!!! ja saps que estic enamorada dels motius mariners i us ha quedat genial! la idea de les onades amb el paper enrotllat me l'apunto!!!! i els peixets (són de ganxet?) són una monada. En fi... que tota la composició és una passada!! Un petonàs

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...