martes, 6 de septiembre de 2016

BONICA

No sóc molt de fer pàgines, però la veritat és que quan les veig acabades disfruto molt, és una manera de rescatar la foto aquella especial i deixar-la  sortir de l'ordinador o del móbil perquè tingui vida. A les meves filles els hi agrada molt veure-les i parlar de quan les vaig fer, quants anys tenien, on era...
Repassant les pàgines que he fet, he vist que aquesta, no la vaig publicar al blog...aqui la teniu...


És molt sencilla...de fet, vaig utilitzar uns papers que em van sobrar de fer invents i probes amb les peques. M'encanta aquesta foto...la Mariona es va comprar aquesta corona de flors aquell estiu i no se la treia mai, fins i tot la portava a l'escola...

Aqui en teniu dues més que no vaig publicar... o potser si...
Be, així les tornem a veure...




2 comentarios:

  1. Tres pàgines molt maques i amb el teu toc tan personal. Jo no em sento còmoda treballant amb espais tan grans però tens raó que és com donar vida a les fotos i als nens els hi deu encantar. Un petonet

    ResponderEliminar
  2. Eiii per no ser molt de Layouts t'has deixat sortir!!! Fes-ho més sovint!
    M'agraden molt. Un petó ben fort!

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...