viernes, 16 de marzo de 2012

CRÓNICA D'UN DIA D'SCRAP


Com ja us vaig comentar el dia 4 de febrer vem passar, tot el dia, scrapejant, va ser genial,  unes 9 hores parlant d'scrap, de papers, de segells, de tintes i compartint converses, somriures i tot el material ! La Laura va portar la Big shot ! ens vem enamorar. De ben segur serà la meva próxima adquisició. Vaig comprar material per poder fer un mini i d'aquesta forma només per 10 € vem fer uns treballs preciosos !!!
Aquests són els Kits preparats per començar a treballar, també vaig preparar una sorpreseta gràcies a les etiquetes de Fem Scrap, van quedar xulíssimes i van tenir molt d'éxit !

Despres també vem començar un àlbum amb sobres de craft, no el vem acabar però els resultats els aniré penjant perquè els pugueu anar veient.


Aquestes galetes tan bones les va fer la Belén, estaven boníssimes i ens va fer una per cada una amb la nostra inicial, tot un detall!!  La Belén és una artista fent galetes , mireu la següent foto...


BONÍSSIMES I MONÍSSIMES A LA MEVA FILLA LI VA ENCANTAR LA SABATETA DE PRINCESA !

          TAULA AL  PRINCIPI

              TAULA AL  FINAL


I després de dinar... rápid, rápid a seguir treballant que s'ha d'aprofitar el dia. La verita és que va ser una experiència única que tornarem a repetir de ben segur.


I AQUESTS VAN SER ELS RESULTATS...

UNA PRECIOSITAT ! Som unes artistes noies !  La veritat és que, personalment, m'ho vaig passar genial, tenia molta il.lusió per muntar aquest dia i amb l'ajuda i les ganes, de totes vosaltres, va sortir genial, gràcies per fer del primer dia d'scrap una experiència única i sorprenent, són un d'aquells dies en que et sents feliç...MILERS DE GRÀCIES, SENSE VOSALTRES NO HAGUÉS SIGUT POSSIBLE !!! I SOBRETOT, GRÀCIES A LA MEVA MARONA PER DEIXAR-NOS CASA I PER ESTAR AL MEU COSTAT !! T'ESTIMO!



Aquest va ser l'àlbum que vaig fer jo, us l'ensenyo amb més detall próximament...

1 comentario:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...