lunes, 23 de diciembre de 2013

Preparant la taula de Nadal

Ja arriba el Nadal !!!!  Abans de res, felicitar-vos les festes !! Que passeu un Bon Nadal !!
Avui la meva entrada està dedicada als preparatius d'aquest dia tan especial. Sempre m'ha agradat molt decorar la taula de Nadal, aquest any volia fer un munt de coses però, com sempre, el temps passa i em quedo amb moltes coses a mig fer.

 Us volia ensenyar les targetes que vaig fer  per la taula de Nadal, encara que no sigui per la meva...











3 comentarios:

  1. Molt bon nadal a tu també! Les targetes són maquíssimes! Sempre ens passa a totes que acabem per no tenir temps per fer coses per nosaltres mateixes! Petonets i gaudeix d'aquests dies en família. Petonets

    ResponderEliminar
  2. Moníssimes!
    Segur que van quedar unes taules precioses!
    Feliç 2014!!!

    ResponderEliminar
  3. Qué bonitas!!!! Qué detalle encontrarte en la mesa esas tarjetas personalizadas. Muy bonitas, Marta. Aprovecho para desearte un feliz año 2014 y espero que podamos coincidir de nuevo. Un abrazo grande.

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...