sábado, 3 de marzo de 2012

RECORDS DE VIDA

Fa un any una amiga em va fer descobrir una paraula  nova: "scrapbooking",  i des d'aquell moment la meva curiositat em va fer buscar sobre aquesta estranya novetat en la meva vida. Quan vaig anar descobrint el que era, em vaig adonar, de cop, que l'escrapbooking m'acompanyaria per sempre, en la meva vida, en les meves fotografies, en els instants màgics amb la familia, en definitiva, en els meus records.
Els "àlbums de retalls"  em transporten  al passat, em fan sentir i m'ajuden a recordar.
Gràcies Vane per fer-me descobrir l'scrap !

1 comentario:

  1. És una sort que hagis decidit començar el teu blog, compartir les teves idees, la teva manera de veure les coses, el teu temps, i les teves creacions. Quan un posa il.lusió en tot el que fa ho transmet i ho encomana. Gràcies Martona per deixar-nos gaudir dels teus "records de paper".

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...