domingo, 29 de marzo de 2015

Caràcter d'artista...

El moment en que la Mariona agafa el seu estoig i els seus colors és com un regal...mai saps el que farà i sempre em sorprèn. Realment la veus disfrutar amb el que fa i ens fa disfrutar a nosaltres amb el resultat. Són els seus moments de pau, d'estar tranquil.la i relaxar-se. 

A vegades,  després de llegir un conte o veure una peli,  veus que  agafa el seu llapis i va a la taula, no se perquè,  però m'encanta aquest moment, soposo perquè veig que  és el seu moment d'inspiració i això és tan important... aquest moment és bonic...


Aquest és regal del dia del pare, el va fer al taller de la Diana, el seu raconet de creativitat. El taller es diu "cabeza de nube" i la capitana d'aquest viatge creatiu és la Diana, sembla mentira com l'ajuda a treure el talent que té innat, sort que el seu caràcter es canalitza amb la creació, perqué sinó, estaria pujant-me  per les parets. A vegades em tranquilitzo a mi mateixa pensant que el seu fort caràcter i , siguem clars, el seu mal geni, són part de la seva personalitat artística ...ja ho se, això no serveix de res...el somriure i la sorpresa que tinc veient els seus dibuixos i creacions compensa el mal geni que tinc jo quan no em fa cas...i fa la seva...clar, com bon artista...




En plena creació de la famila...




       
Aquest és el seu últim dibuix...una japonesa amb tots els detalls...és molt detallista. No podeu veure el sushi, però és una passada!!





Aquest és copiat d'una il.lustració que tinc al pinterest, però m'encanta...



Segons la Mariona...aquesta sóc jo...em mira amb ulls de filla...el detall del cor és especial...


Aquest el va fer fa 5 mesos...però em vaig quedar parada amb les cadires...






Així és la meva filla...amb el seu caràcter...però quan veig algun dels seus dibuixos no recordo que m'ha fet enfadar...

3 comentarios:

  1. Quina entrada més maca!!! els dibuixos són preciosos, certament el nivell de detalls és espectacular, es nota que ho porta ben endins i els sentiments que deixa entreveure en les seves creacions. El caràcter... aish... tots tenim el nostre caràcter i forma part de la nostra personalitat i com bé dius tu també d'aquesta vessant artística! segur que malgrat les enrabiades et fa sentir molt feliç! petonets

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies Montse, em fa sentir molt feliç ! Estic molt orgullosa d'ella i del seu caràcter. M'agrada compartir els seus dibuixos, així veig que la meva admiració pel seus dibuixos no només és amor de mare.

      Eliminar
  2. Marta! Ara he vist aquest post i, definitivament, la teva filla és una artistassaaa!! M'encanta l'atenció que té pels detalls més petits, i aquesta faldilla tèxtil que va fer a l'últim dibuix :-).
    I com a mare, està clar que ets la més guapa, estilosa i la que té les cames més llaargueees :-). Que disfruteu molt de la Setmana santa!

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...