martes, 24 de junio de 2014

TEMPS DE MESTRES

És temps de despedir el curs, de començar les vacances, de calor i gelats, però, sobretot, és temps de donar les GRÀCIES ALS MESTRES. Ells comparteixen l'educació dels nostres fills i són una part molt important del dia a dia. Estan amb ells més hores que nosaltres i , jo, personalment, els hi vull agraïr  la seva tasca educativa. 

GRÀCIES MESTRES


Aquest és l'àlbum per la Laura, la mestre de la meva filla Mariona. Ha estat un any molt important i amb el seu toc sempre divertit, la Laura ha deixat en ells molts bon records. En l'interior cada nen deia perquè li ha agradat ...i, com ja us imagineu li ha encantat.

Aquests tres desplegables me'ls van encarregar per tres mestres més...i també em va dir que els hi va agradar molt. 
Quina il.lusió quan els meus treballs treuen somriures. 





6 comentarios:

  1. Respuestas
    1. Gràcies Olaya !!! Al final no vem tindre sort amb scrapadicctes...però nosaltres a seguir creant!!

      Eliminar
  2. Ohhhhhhhhhh, quins detallets més macos!!! et puc assegurar que són aquells que arriben ben endins del cor :). Les combinacions de papers precioses i m'agrada especialment el primer, la portada és tan refrescant... Petonets

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Venint d'una mestre em crec que aquest records siguin els que més agraden. Petons !!

      Eliminar
  3. Quina monada Marta!
    Subscric l'agraïment als mestres!!!
    Petons

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Els mestres són tan importants a la nostra vida, a vegades ho hem de recordar.

      Eliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...