sábado, 31 de mayo de 2014

Un nuevo reto...scrapadictes creative team call.

Estos retos me ayudan a hacer salir la Creatividad que tanto me gusta. En mi dia a dia siempre busco aquellos "instantes de scrap" que me ayudan a desconectar por unos minutos ... el momento antes de un proyecto me encanta...esa inspiración que cuando llega dices "ya lo tengo, ya se como va a ser" y respiras aliviada. Te haces un esquema mental de como será  y ... a esperar el momento de encontrar aquel ratito para desmontar la mesa de trabajo y empezar !!!

 En esta ocasión, mi paleta cromática ha sido, el marrón, el color mint (que me chifla) y el naranja.  He usado tintas distres, en estos tres colores, para hacer composiciones como fondo...
y sin más explicaciones aquí lo tenéis ...que una imagen vale más que mil palabras !!










Espero estéis sonriendo después de haberlo visto...esta
es la mejor recompensa. 

8 comentarios:

  1. Preciós Marta! M'agrada molt....
    Quines nenes més boniques que tens!
    Una forta abraçada

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies Glòria, venint d'una artista com tu, m'encanta que t'agradi. Vaig utilitzar moltes tècniques que em vas ensenyar tu. Una forta abraçada per tu també.

      Eliminar
  2. Guauuuuuuuuuuuuuuu, preciós!!!!! m'encanten les fotos tan dolces que acompanyen aquest treball tan especial, com combines els diferents materials, els detallets i els colors, com jugues amb l'estructura desestructurada!!! genial!! petonets

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. gràcies Montse, ets un sol. Sempre per aqui i escoltant els teus missatges tan positius. Petons.

      Eliminar
  3. Respuestas
    1. Gràcies Olaya!!! Fa temps que no passo pel teu blog, ara em passo, jijiji. Petons.

      Eliminar
  4. Quina cosa més maca!! te descobert de casualitat, però vaig a mirar que més tens per aquí!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ei gràcies per quedar-te per aqui, jo ara miro els teus treballs.

      Eliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...