lunes, 10 de junio de 2013

LLIBRETA PER A TOT

Quan vaig veure aquesta llibreta, súper fàcil de fer al Blog de coses,  no m'ho vaig pensar gaire i en uns minuts ja tenia una llibreta molt xula per portar-la amb mi. Últimament em ronden tantes anotacions, projectes i idees pel cap que necessitava una llibreta per anar apuntant. A la meva agenda ja no es  pot anotar res més.

Tinc moltes coses per ensenyar, però, com són per regalar, no les puc penjar al blog, o sigui que haureu d'esperar una mica...

Aqui teniu la llibreta...
Versió per la Mami...


Versió per la la Mariona...



8 comentarios:

  1. Respuestas
    1. Que ràpida!!!! Doncs en 5 min en tens una feta !!! les podríem fer a la trobada, no?

      Eliminar
  2. Xúlíssimes!!! jo també estic d'acord que les podríem afegir a la trobada :). Petonets

    ResponderEliminar
  3. Són maquíssimes, cada una en el seu estil. Em sembla que jo també em faré una. Petons

    ResponderEliminar
  4. Estàn molt be, molt resultones. Les faré

    ResponderEliminar
  5. Hola!
    M'encanta el teu blog, t'he concedit el best blog i el liebster award, ho pots veure a: http://scrapilaura.blogspot.com.es/2013/06/posant-me-al-dia.html

    Laura

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...