viernes, 6 de julio de 2012

ELS DOTZE MESOS DE LA LAIA

Avui per fi començo a ensenyar-vos com a quedat l'àlbum de la petita Laia, una foto per mes, un record fins a arribar a dotze, per veure-la crèixer, riure, aprendre... uf !! com passa el temps, sort que cada moment el tinc al cap i els primers mesos, en forma de record, amb aquest àlbum, que espero us agradi. L'scrap m'ajuda a recordar, relaxar-me i asavorir molt moments que segur passarien volant! Vane, ja el tens, a veure que tal jijiji.








10 comentarios:

  1. És PRECIÓS!!!!!
    Es mereix un súper premi. És dolç i dels més bonics que he vist.
    Felicitats carinyo, serà la meva inspirpació!

    ResponderEliminar
  2. Ohhhhhhh, què maco!!! m'encanten els papers i els detallets!! i totes les fotos són supertendres... segur que serà un record que no pararà de mirar-se amb el pas del temps, perquè les fotos no deixen de ser la nostra memòria! Un petonàs

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Em va agradar la idea de fer una foto per mes, segur que quan el miri dintre d'uns anys recordarem moltissimes coses. Gràcies guapi!!!

      Eliminar
  3. És PRECIÓS!!!
    Dolç i dels més bonics que mai he vist!
    Cada detall, i cada raconet porta molt de tu.
    Serà la meva inspiració. Felicitats carinyo!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tu també fas coses precioses, no cal que t'inspiris en els meus treballs, però si així és m'encanta !! Ja saps que tenim molts projectes, a veure si aviat ens posem les piles !!!
      T'ESTIMO MOLT GERMANETA!!!

      Eliminar
  4. Quina preciosssssiiiiiiitattttt!!! es una moneria i quan sigui gran tindra un record fantastic!!!

    Vas dema al scrapterapia de Palafollos??

    Petonets

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Aquesta és la idea, deixar-lis un munt de records en forma de paper!!! M'encantaria anar a l' escrapteràpia però per una cosa o altra mai em decideix-ho, a veure si pel pròxim faig un cop de cap !!!!! M'encantaria poder conèixer a tanta gent dels blocs que segueix-ho. a veure si aviat xerrem Reichel, gràcies per tot!!

      Eliminar
    2. Jo es meu 1º scrapteraria , per l'ho mateix per que em passava a mi... aixi que vais decidir que prou excuses jjjj vaig anar al fem scrap i ara aqui... ja et comentare ;) segur que es genial , sobretot estar una estoneta amb noies boixes com nosaltres per el scrap ;)

      Aixi que animat!!

      petonets!

      Eliminar
  5. Es una preciosidad el álbum que le estás haciendo a tu peque. Precioso todo, y las fotografías hablan por sí solas. El papel es una monería. Felicidades!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias Isabel, bonito recuerdo verdad? Sencillo pero me ha costado acabarlo !! Me falta tiempo !

      Eliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...