miércoles, 20 de junio de 2012

CONCURS SCRAPBLOC

Doncs, ja us puc ensenyar l'àlbum que vaig fer pel concurs d'scrapbloc. Sembla mentira com d'un mateix tutorial poder surtin interpretacions tan diferents! Ha sigut també divertit anar descobrint de qui eren els àlbums que vaig votar, a vegades el món està ple de casualitats.Quina sorpresa quan he descobert que els dos àlbums, que vaig votar, són de dues persones a les que vaig nominar ahir amb el premi LIEBSTER BLOG, la Loreta de EL CLUB DE LAS HADAS BUENAS i la Montse de BOCINS DE PAPER, MÀGIA I COLORS.

Mentres espero el resultat del concurs, us ensenyo la meva creació. Tinc poques esperances perquè els treballs que s'han presentat són fantàstics, però esperarem a veure si tinc alguna sorpresa.



10 comentarios:

  1. Es precioso y super completo! ME encanta la encuadernación y la cantidad de detalles de la portada! Chulisimo!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias Iva la verdad es que lo hice con mucha ilusión pero la cosa está super difícil.

      Eliminar
  2. Es una chulada!!!

    queda super resulton el mini!

    besotes

    ResponderEliminar
  3. T'ha quedat preciós!!! els papers són fantàstics i els detallets de la portada també! la vas cosir tu? ostres... jo no m'atreveixo amb l'agulla si no és per enquadernar! :) Un petonàsssssssss

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies guapi, l'he cosit jo! be, per ser la primera vegada no em va quedar molt malament però em queda tant per aprendre!!

      Eliminar
  4. Hola Marta, quan de temps que no passava per aquí! He estat molt enfeinada amb històries escolars (tinc un fill a 6è i això dóna molta feina, al menys a la nostra escola!) i també he tingut uns quants encarrecs.
    He pensat en tu sovint i em preguntava com devia estar la teva mare. Avui al passar per aquí i veure que tornes a tenir activitat scrapera, he interpretat que deu estar millor.
    Bé, ja m'explicaràs!
    I relatiu al teu àlbum, m'encanta! A mi em va costar molt votar, molt, molt! Perquè hi havien molts que m'agradaven. No vull dir a qui vaig votar xq em sap greu per la resta, però també em va sorprendre molt quan vaig descobrir qui eren.
    Espero noticies teves, un petonàs!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies pel teu interès Glòria t'he enviat un correu. Moltisssimes gràcies, venint d'una artista com tu em sento afortunada!!!! M'ho vaig passar molt be fent-lo, un súper tutorial el teu. Felicitats per l'éxit del concurs !

      Eliminar
  5. Muy bonito tu mini! Y muy original la portada. Te ha quedado precioso. Me encanta. Un beso!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias Isabel, eres una maravilla, siempre estàs ahí con tus comentarios y tus regalitos, te agradezco mucho tus visitas!! Un besazo!!

      Eliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...