domingo, 13 de mayo de 2012

SORTEIG DE LA MONTSE

La meva amiga Montse (crec que ja et puc dir així, veritat?) fa un sorteig per celebrar que ja fa un any del seu bloc. Gràcies a ella i als seus comentaris he seguit endevant amb el meu bloc i, tot i que, encara no ens coneixem personalment ,tinc la sensació  que he conegut algú especial, el diumenge ens trobarem i espero que et sentis com a casa, almenys ho intentarem ! Paseu pel seu bloc Bocins de paper, màgia i colors, estic segura que us encantaràn els seus treballs. Moltes Felicitats.

5 comentarios:

  1. Ostres... moltes gràcies per les teves paraules!! Un petonàs

    ResponderEliminar
  2. Gracias por tu comentario, eres muy amable!!!!
    He paseado por tu blog y me gustan mucho tus trabajos, yo también me quedo!!!
    Un beso.

    ResponderEliminar
  3. Marta tu també ens ajudes amb els teus comentaris. Animen molt i ets molt generosa. Continua amb el teu blog que ens agrada segir-lo encara que a vegades no fem comentaris (molt malament)

    ResponderEliminar
  4. Gràcies a tu també pels teus comentaris en el meu blog. Realment ajuden molt. Segueix amb el teu blog que també et seguim encara que no deixem molts comentaris (molt malament!!!!)

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...